LinkedIn


Jij bent onze nieuwe afstudeerder / stagiaire

Wij vinden ontwikkeling van mensen belangrijk en denken dat de processen altijd beter kunnen.
Immers, alleen transparante organisaties kunnen excelleren.

Wil jij hier ook mee aan de slag?

 

 


Wat doet Work>flows?

Wij zijn een groeiende ambitieuze organisatie met trouwe en enthousiaste klanten, vooral in het onderwijs. Wij zorgen dat de bedrijfsvoering, dus alles rondom het lesgeven, zo goed mogelijk verloopt. Daarin trekken we veel op met AFAS vanuit gedegen partnership.

Onze vraagstukken

We hebben altijd optimalisatievraagstukken rondom processen bij onze klanten. Omdat we zoveel mogelijk vanuit succesvolle standaarden werken, onderzoeken we altijd eerst de beste oplossing, samen met verschillende klanten. Enkele voorbeelden:

HRM

* hoe kunnen de nieuwe geboorteverlofregelingen
het best worden ingezet en verantwoord?

* hoe kan een school de ontwikkeling van docenten
en andere medewerkers inrichten
zodat zij zich nog beter ontwikkelen en nog beter les gaan geven?

 

Financiën

* hoe houden we de administratieve last laag
zodat zoveel mogelijk geld naar onderwijs blijft gaan?

* hoe kan de BTW verantwoording eenvoudiger plaatsvinden,
direct vanuit de administratie?

CRM

* hoe deel je contacten en afspraken
zodat scholen slim met andere partijen samenwerken?

 

Inkoop

* hoe blijven inkoopstromen aansluiten bij
technologische ontwikkelingen (webshops) en
wordt wel de juiste procuratie gebruikt,
zonder dat de administratieve last te hoog wordt?

 

Informatie

* welke informatie rondom bedrijfsvoering heeft elke rol
nu echt nodig om succesvol te kunnen sturen?

 

Er zijn natuurlijk nog veel meer vraagstukken voorstelbaar. De aanpak is wat ons betreft steeds, het uitzoeken en komen tot het beste voorstel voor onderwijs in Nederland. Dat doe je door je eerst te verdiepen in de best practises in de rest van de wereld (bedrijfsleven en/of onderwijs buiten Nederland), de behoefte te bepalen bij een deel van onze klanten (totaal zo’n 40.000 medewerkers). Vervolgens kan op basis van deze input een optimaal model worden bedacht in minimaal 2 versies. Op te lossen binnen de bestaande software mogelijkheden van AFAS of op te lossen met aanpassingen van de software of inzet van andere software. De uitkomsten worden getoetst met de klanten en/of voorgelegd bij AFAS om de software verder te verbeteren. Succesvolle modellen worden daarna bij klanten geïmplementeerd.

Samenwerken in teams hebben we hoog in het vaandel, vanuit verschillende competenties en expertise zorgen we dat het bij onze klanten echt anders en beter gaat werken. Onze informele en open cultuur is gericht op ontwikkeling. We vragen veel, maar bieden ook veel flexibiliteit en ruimte voor persoonlijke ruimte en groei. Van dit team mag jij natuurlijk ook gebruik maken.

Dit is wat voor mij als hieronder mijn profiel staat...

  •  (Af)-studerend HBO of WO;
  • Leergierig en gaat geen uitdaging uit de weg;
  • Competitief, zodat er meer strijd is bij de bedrijfsuitjes;
  • Zelfstandig, maar geen eilandje;
  • Klantgericht;
  • Bereid (beperkt) te reizen naar klanten door heel Nederland;
  • En voel je uiteraard vrij om wat extra kennis en vaardigheden mee te brengen dan hier boven genoemd!

Wat ga je dan doen?

  • Je onderzoek zo goed mogelijk opzetten en uitvoeren;
  • Samenwerken met een aantal vak-idioten die je uitdagen en je soms wel even vertellen hoe de wereld in elkaar steekt;
  • Ons laten blijken dat de wereld heus anders in elkaar steekt;
  • Werken aan andere persoonlijke ontwikkelpunten samen met onze klanten en collega's;
  • Bouwen aan een mooi bedrijf waarin we samen de bedrijfsvoering bij de klant steeds beter maken.

Wij zorgen voor

  • Een vaste buddy als begeleider;
  • Een werkplek om samen te werken met anderen;
  • Voldoende en serieuze aanspreekpunten om je model te ontwikkelen en te toetsen;
  • Ruimte om je persoonlijke inbreng maximaal in te brengen;
  • Een goede werksfeer in tot mooie resultaten te komen.

Maak het verschil

Onderwijs is volop in ontwikkeling.
Steeds meer maatwerk, steeds meer digitalisering, andere financieringsstromen zorgen voor volledig andere processen binnen onderwijs.
Waar al jaren alles klassikaal is ingericht (de hele klas heeft hetzelfde rooster en volgt dus ook dezelfde lessen) wordt maatwerk steeds meer de standaard. Dit vraagt om anders roosteren (een leerling/student kan zelf aangeven wanneer en hoe hij stof wil verwerken. Er worden dus contactmomenten gepland voor extra uitleg waar je jezelf voor kunt inschrijven. Of instructiemomenten of toetsmomenten waar veel meer leerlingen tegelijkertijd instructie krijgen of een willekeurige toets kunnen doen. Er zijn practicum momenten, zodat een leerling zijn onderzoek kan doen met de juiste faciliteiten etc etc.

Hiervoor zijn grote veranderingen nodig. Contactmomomenten van wisselende lengtes, kleine en grotere groepen, veel minder klassikaal, beter inzicht in voortgang etc. Dit vraagt wat van de administratieve processen maar ook van de werkwijze en competenties van de medewerkers.
En wat jullie zeker weten… leerlingen en studenten gaan hierin meestal sneller dan hun docenten.

Wij helpen deze ontwikkelingen beter en sneller vorm geven.

Hier kun jij ook aan bijdragen.

Meer info

Wil je solliciteren of heb je nog vragen over deze functie, zijn we graag bereid deze te beantwoorden.
Je kunt contact opnemen met Jack Aerts: 06-51501815, j.aerts@
work-flows.nl

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.